Glasvezel voor KBO leden

Samen met Glasvezel Helmond heeft de KBO een aanbod voor glasvezel voor leden gemaakt.

Het gaat hard met de aanleg van glasvezel.  KBO leden kunnen nu gebruik maken van een mooi aanbod.

• Gratis glasvezel in huis (normaal kost dit 198 euro)
  • Basispakket voor TV, telefoon en internet vanaf 54 euro/maand.
  • Alleen voor KBO leden in Helmond: Overstapservice, gratis installatie en uitleg door monteur. De monteur gaat pas weg als alles werkt.
  • U sponsort de KBO: Voor elke abonnee doet Glasvezel Helmond 20 euro in de clubkas van de KBO. Meer dan 100 abonnementen, dan is de bijdrage 40 euro per abonnee.

Waarom glasvezel?
De gemeente laat glasvezel aanleggen omdat het een veilige en goede digitale verbinding is. Via glasvezel komen steeds meer zorgdiensten beschikbaar. Het Elkerliek is sinds kort gestart met Elkerliek@home. Patiënten met een chronische aandoening hoeven niet meer voor elke controle naar het ziekenhuis maar doen dit online.

Veilig
Glasvezel Helmond levert 2 glasvezels per huis. Eén voor televisie, internet en telefonie. De andere is voor dit soort maatschappelijke diensten. Via glasvezel is de veiligheid en privacy van dit soort diensten goed geregeld. U deelt uw verbinding met niemand.

Leefsamen
Sluit u een glasvezel abonnement af dan kunt u direct gebruik maken van de zorgdienst Leefsamen. Speciaal voor ouderen en hun familie, vrienden en mantelzorgers heeft de gemeente Helmond een actie waarbij u 6 maanden lang gratis gebruik kunt maken van de Leefsamen dienst. Meer informatie vindt u op www.leefsamen/helmond of via telefoonnummer 040-7800641.

Ook voor huurwoningen
Als huurder mag u zelf kiezen voor glasvezel. U hebt geen toestemming nodig om de glasvezel aan te leggen. De woningbouwverenigingen in Helmond ondersteunen de aanleg van glasvezel. Huurt u van een particulier? Dan adviseren wij u om aan de verhuurder toestemming te vragen.

Aanbieders internet / televisie / telefonie
U kunt kiezen uit vier providers. Vergelijk op www.glasvezelhelmond.nl of bezoek de websites van de providers: www.breedbandhelmond.nl, www.fiber.nlwww.plinq.nl,  en www.trined.nl

Meer informatie vind u op www.glasvezelhelmond.nl
Bel voor vragen 0492 – 218 920 of breng een bezoek aan de Glasvezelwinkel, Markt 15 in het centrum van Helmond. We zijn geopend van dinsdag tot en met zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur.

Heeft u een glasvezel abonnement bij één van de providers afgesloten voor internet / televisie / telefonie? Vul dan hier uw gegevens en KBO-nummer in. U ontvangt vervolgens de maximale overstap- en aansluitservice van uw toekomstige glasvezel provider. Bovendien steunt u de KBO. Voor elk aangemeld lid ontvangt de KBO 20 euro. (Bij meer dan 100 leden met een glasvezelabonnement 40 euro per lid).