Leden van KBO-Helmond kunnen voor een medische keuring voor het verlengen van het rijbewijs bij onderstaande artsen terecht:

Place for Bizz, Steenovenweg 5

Senioren, chauffeurs met rijbewijs C/D/E en overige automobilisten die voor verlenging van hun rijbewijs moeten worden gekeurd, kunnen hiervoor terecht bij Goedkope Keuringen op 28 juni in het Wijkhuis De Geseldonk, Cederhoutstraat 44.

Op 12 augustus en vervolgens eens per maand in de Place for Bizz, Steenovenweg 5. Voor informatie en een afspraak belt u naar het landelijke afsprakenbureau: 085 – 48 83 616. Zelf een datum reserveren kan via de website: www.goedkopekeuringen.nl.

Tarieven (incl. BTW): 75+ B/E en medisch € 40,00, C/D/E (ook voor code 95) en Taxipas € 60,00.

Let op: Het is niet mogelijk rechtstreeks bij de locatie een afspraak te maken.

Voordat u naar de keuring gaat dient er eerst een Gezondheidsverklaring gekocht te worden en is verkrijgbaar bij de gemeente en via internet op mijn.cbr.nl (inloggen met DigiD).

U beantwoordt de vragen en stuurt de Gezondheidsverklaring naar het CBR. Het kan een aantal weken duren voordat u de papieren die de arts moet invullen thuisgestuurd krijgt van Het CBR (per post of via de mail).

De verwerking en beoordeling door het CBR kan meerdere maanden in beslag nemen. Geadviseerd wordt om ruim van tevoren een afspraak te maken voor de keuring. Ook inwoners uit omliggende gemeenten zijn van harte welkom.

De heer G.H.M. Bouten
Adres    Vivaldilaan 1
Postcode en plaats  5707 RA  HELMOND
Contact   0492 – 541 248 of g.bouten@chello.nl
Prijs    € 30,-

Naam:
Goedkope Keuringen (Gezondheidscentrum Brandevoort)
Adres    De Plaetse 98 Postcode en adres  5708 ZJ  HELMOND
Contact   085 – 488 36 16
Prijs    75+ B/E € 35,- ; medisch B/E € 55,- ; C/D/E € 55,-
Extra Informatie  Dagelijks bereikbaar tussen 9.00 en 17.00 uur. Online afspraak en meer informatie: www.goedkopekeuringen.nl

Stichting LEV Groep
Adres    Penningstraat 55 Postcode en plaats  5701 MZ  HELMOND
Contact   Dagelijks bereikbaar voor afspraken en informatie tussen 09.00 uur en 17.00 uur via 088 – 232 33 00
Prijs 75+ € 37,- ; C/D/E € 57,- ; klein rijbewijs (medisch) tot 75 jaar € 37,-.
Extra informatie Online afspraak maken via www.regelzorg.nl.
Gezondheidsverklaring telefonisch te bestellen of via info@regelzorg.nl. Geen kosten annuleren of wijzigen van de  afspraak. Medisch adviseur voor vragen telefonisch bereikbaar.